سیاه کردن مو | راه قطعی گیاهی سیاه کردن موهای سفید

کسانی که از موهای سفید سر رنج می برند می توانند به راحتی و بدون صرف هزینه از رنگ موهای گیاهی و طبیعی برای سیاه کردن موهای سفیدشان استفاده کنند.
سیاه کردن مو | راه قطعی گیاهی سیاه کردن موهای سفید

سیاه کردن مو های سفید و انجام راهی برای جلوگیری از سفیدشدن موها را با روشی ارزان قیمت و به کمک ماسک موی گیاهی انجام دهید. سفید شدن موها فقط مختص دوران پیری و کهولت سن نیست بلکه جوانان زیادی نیز وجود دارند که تار موهای سفید زیادی در لابه لای موهای سیاه خود دارند .

استفاده دائمی از رنگ های شیمیایی می تواند موجب آسیب به موها و پوست سر شود پس بهتر است بدون استفاده از رنگ مو و با کمک ترکیبات گیاهی موها را سیاه کنیم و از سفید شدن آنها جلوگیری کنیم . بهترین روش از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها را در این بخش از دنیای مد نمناک آورده ایم که شاید از شنیدن آن تعجب کنید.

ارزان ترین راه سیاه شدن موهای سفید با سیب زمینی

یکی از بهترین روش های طبیعی و خانگی و در عین حال ارزان قیمت برای از بین بردن موهای سفید و جلوگیری از سفید شدن موها استفاده از سیب زمینی است. در این روش شما تنها به چند عدد سیب زمینی احتیاج دارید .

چند عدد سیب زمینی پوست بکنید و پوست آنها را در ظرفی که حاوی 2 لیوان آب است 5 دقیقه بجوشانید سپس شعله را خاموش نمایید و اجازه دهید که خنک شود . برای خوشبو شدن آن چند قطره روغن یا اسانس رزماری یا اسطوخودوس را به محتوی درون کاسه اضافه نمایید .

بعد از اینکه موهای خود را شستید ، این ترکیب را بر روی موهای خود بریزید و با آن سرتان را ماساژ دهید تا اثری از موهای سفید در سرتان باقی نماند.

رنگ موی گیاهی مشکی با چای سیاه

استفاده از چای کیسه از موثرترین روش ها برای رنگ کردن موهای سفید است . برای رنگ کردن موهای سفید چند عدد چای کیسه ای را درون مقداری آب بجوشانید سپس آن را صاف کنید و روی موهای خود بریزید. هفته ای دو بار این روش را انجام دهید تا موهای شما مشکی شود .

رنگ موی گیاهی مشکی با حنای هندی

در یک برای ظرف پلاستیکی و یا استیل مقداری حنای هندی و آبلیمو و کشک و پودر قهوه بریزید و با یکدیگر مخلوط نمایید تا ترکیبی خمیری حاصل شود سپس این ترکیب را روی موهای خود بمالید تا موهایتان مشکی و براق شود.